Българска банка за развитие Българска банка за развитие

Търси
Кандидатствай за кредит

Кариери

Свободни позиции
  • Стажантска програма 2019

    Централен офис

    Виж позицията

    „Българска банка за развитие“ АД е институция, уникална по рода си в България. Основен фокус в дейността е подпомагането и насърчаването на малкия и среден бизнес. Това е единствената българска банка, която освен директно финансиране предоставя ресурс и чрез други кредитни институции. Повече информация за ББР АД можете да намерите в нашия сайт: http://www.bbr.bg
    ББР АД стартира програма за стаж, в следните звена:
    1. Връзки с обществеността – ще подпомага работата на отдела във всички аспекти на дейността;

    2. Управление „Сигурност“ - ще преминете през практическо обучение относно работата на управлението, както и по дейностите свързани с архивиране и документация;

    3. Управление „Планиране, анализ и регулации“ – ще бъдете част от процеса по изготвяне на управленска информация;

    4. Управление“ Корпоративно банкиране“ – ще подпомагате процеса по изготвяне на кредитни предложения, включително финансов анализ, както и подпомагане на звеното, ангажирано с Националната програма за енергийна ефективност;

    5. Управление „Трежъри“ – Ще участвате в оперативната работа на звеното свързана с клиентите на Банката и задачите свързани с управлението на временно свободни средства;

    6. Управление „Риск“ – ще бъдете ангажирани с процеса по обработка на финансова информация, аналитична работа и изготвянето на справки и доклади;

    7. Управления „Кредитна администрация“ и „ Проблемни вземания“ – ще бъдете част от процеса на архивиране и подредба на кредитни досиета, използвайки вътрешно банковия софтуер;

    8. Подпомагане работата на Главния икономист на ББР, чрез изготвяне на макроикономически и секторни анализи, подготовка на икономически бюлетин.


    Очакваме от Вас мотивация да се справяте с практически предизвикателства, желание за придобиване на нови знания, позитивно и усмихнато отношение, както и завършено или продължаващо образование в подходяща специалност.
    КАКВО ПРЕДЛАГАМЕ?
    • Платен едномесечен стаж на пълно работно време (в периода юни –септември 2019 г.);
    • Референция за работата Ви в Банката;
    • Възможност да натрупате практически опит в банковата сфера;
    • Развитие на комуникативни и социални умения;

    Ако това предложение представлява интерес за Вас, можете да се свържете с нас на HR@bdbank.bg , като ни изпратите кратко резюме и мотивационно писмо.


    Конфиденциалността е гарантирана и предоставените лични данни ще бъдат съхранявани и обработвани в съответствие със законовите изисквания. Вашите лични данни ще бъдат използвани само и единствено за целите на подбора и ще бъдат съхранявани 3 месеца след приключване на конкурса.

     

    Затвори
    Кандидатствай
  • "ББР Факторинг" търси да назначи главен експерт Връзки с клиенти в отдел „Операции“

    Централен офис

    Виж позицията

    ББР Факторинг ЕАД е част от групата на Българската банка за развитие и развива следните дейности:


    Пълен набор от услуги, свързани с подобряване, стимулиране и развитие на общия икономически, експортен и технологичен потенциал на българските предприятия.
     Факторинг на българския пазар с цел подпомагане на МСП за ускоряване обращаемостта на оборотния капитал.
     Факторинг за износители, който да ги подпомага в достъпа и утвърждаването им на нови пазари.

     

    Във връзка с попълване на екипа, търсим сериозни и амбициозни кандидати за позицията Главен експерт Връзки с клиенти в отдел „Операции“.

    Изисквания към кандидатите:
     Висше икономическо образование /финанси, счетоводство, стопанско управление/.
     Минимум 3 години професионален опит в сферата на дейност на длъжността.
     Доброто владеене на английски език (писмено и говоримо) се счита за предимство.
     Компютърни умения за работа с Майкрософт офис.
     Много добро познаване на приложимото българско и европейско законодателство, имащо отношение към управлението на факторинг услугите, банковата и счетоводната нормативна база.
     Комуникативност и умения за работа с клиенти, умения за работа в екип и под напрежение, аналитични способности, коректност, лоялност, умения за точна oцeнкa нa paзнopoдни cитyaции и кaзycи, тъpceнe и пpилaгaнe нa нoви peшeния и иновации.

    Основни задължения и отговорности:
    Оперативно поддържане и връзка с факторинг клиентите на дружеството, т.ч.:
     Осъществява, поддържа, следи и развива връзките със съществуващите факторинг клиенти на дружеството.
     Приема, обработва и регистрира получената документация по прехвърлени търговски вземания от клиенти на дружеството.
     Ежедневно комуникира с клиентите и техните купувачи по отношение на прехвърлените търговки вземания и тяхното ефективно събиране.
     Комуникира с международните факторинг партньори/кореспонденти на дружеството.
     Ежедневно следи оперативното отчитане по факторинг услугите предоставени от дружеството.
     Поддържа клиентските досиета и актуалността на информацията в тях.
     Съдейства в изготвянето на периодични справки и анализи по отношение текущите взаимоотношения със съществуващите факторинг клиенти и техните купувачи.
     Съхранява и обработва информацията за сделките - предмет на факторинг.
     Изготвяне на справки, референции и удостоверения за клиентите на дружеството.
     Подготвя и предава в архива документи от минали години.
     Извършва контрол на операции, изготвя заявки и др.

    В ББР Факторинг ще имате възможност:
     Да се развивате във финансова институция със специфичен профил.
     Да обогатявате своите знания и компетенции.
     Да бъдете част от динамичен екип.
     Да получавате стимулиращо възнаграждение и социални придобивки.

    Ако тази позиция представлява интерес за Вас, можете да се свържете с нас на HR@bdbank.bg , като ни изпратите актуална автобиография и мотивационно писмо.

    Конфиденциалността е гарантирана и предоставените лични данни ще бъдат съхранявани и обработвани в съответствие със законовите изисквания. Вашите лични данни ще бъдат използвани само и единствено за целите на подбора и ще бъдат съхранявани 6 месеца след приключването му.

    Затвори
    Кандидатствай